TOC - Teoria Ograniczeń

By | 19:48:00 Leave a Comment
Od kilku lat poszukiwałem sposobu w jaki zarządzać działaniami w firmie. Przyjąłem, iż dobrze byłoby robić to wg jednego spójnego schematu. Miałem do wyboru kilka doktryn i najbardziej podobała mi się Metoda TOYOTY.  Japończycy doszli do perfekcji w udoskonalaniu swojego biznesu, jednak dla mnie było to zbyt trudne. Trudność polegała na tym czym miałbym się właściwie zająć, jaką kolejność działań zastosować. Im więcej się nad tym zastanawiałem tym bardziej dochodziłem do wniosku, że sobie z tym nie poradzę. Mnogość spraw, które są do poprawienia spowodowała, że w praktyce nie potrafiłem zająć się niczym w zadowalający dla mnie sposób. Po wielu poszukiwaniach natknąłem się na bardzo prostą metodę opisaną przez izraelskiego fizyka Dr Eliyahu M.Goldratt'a.
O jego sposobie patrzenia na problem zarządzania będę opisywał nie mniej jest on prostym, zdroworozsądkowym podejściem do zarabiania pieniędzy. Dzięki niemu zmienił się również mój sposób patrzenia na siebie oraz świat. Jest to jak myślę jedno z ważniejszych odkryć w moim życiu i ono pcha mnie w kolejne odkrycia o których będę pisał

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: