Kajaki z przyjaciółmi

By | 22:37:00 Leave a Comment
Po raz pierwszy w życiu byłem na kajakach. Mój przyjaciel zaprosił mnie na spływ kajakowy, zorganizował to, zawiózł nas tam i nawet nakarmił. W moim życiu zachodzi dużo zmian ale tej jednej zmiany nie chciałbym robić - stracić, porzucić, zmienić przyjaciela.
Przyjaźnimy się już od końca lat 80-tych i chociaż w ostatnich latach nie spotykamy się zbyt często, jednak możemy na siebie liczyć w trudnych momentach. I to jest coś czego warto nie zmieniać.
Kajaki były niesamowitym doświadczeniem i pokazały mi kilka rzeczy:
-  wreszcie musiałem się mocno poruszać i chociaż sam spływ, który nazwano wyścigiem trwał tylko 3 godziny jednak com się zmęczył to moje
- dużo się śmialiśmy wraz z naszymi żonami i tego właśnie bardzo potrzebowałem a nie kolejne rozważania np. o tym jak zwiększyć sprzedaż i poradzić sobie w tych ciężkich czasach
- pod względem towarzyskim namacalnie zrozumiałem, że przyjaciół należy mieć i warto dla utrzymania przyjaźni płacić cenę
- dla naszego małżeństwa nauka koordynacji i kierowania kajakiem co nie było początkowo łatwe ale dochodziliśmy coraz bardziej do wprawy i jazda stawała się coraz płynniejsza i kłóciliśmy się nawet coraz mniej

Ostatni raz w tak beztroski sposób spędzałem czas z moimi przyjaciółmi ok 20 lat temu i począwszy od dzisiaj to będzie zmiana a właściwie powrót do korzeni więc coś jednak się będzie zmieniać.
Ciekawe czy moje życie to będą zmiany do czegoś co było wcześniej? Ostatnio chodzi za mną piosenka z lat 80-tych zespołu Cocteau-Twins, który być może już nawet nie istnieje a piosenka działa między innymi pod tym linkiem

http://www.djoles.pl/mp3/pobierz/124194,cocteau-twins-pandora.html

Dostałem dzisiaj wreszcie darmowego e-boka o którym będę pisał w miarę czytania ale już teraz cytat jaki znajduje się na początku książki

Prawdziwą miarą bogactwa jest to, ile byłbyś wart, gdybyś stracił wszystkie swoje pieniądze. 
Autor nieznany

Szkoda, że autor nieznany ale może ktoś jednak wie jak go odnaleźć albo kto to napisał. Przez prawie całe moje dorosłe życie wyceniałem ludzi wg tego jaki mają kapitał czy to w gotówce czy w majątku. W przeszłości tak nie było ale widzę, że wraz z upływem lat coraz mniej widziałem wartości człowieka po odjęciu jego pieniędzy.
Fajnie, widzę że moje życie zmienia się w wielu aspektach i o tym będę pisał niezależnie od tego czy ktokolwiek będzie to czytał ponieważ robię to przede wszystkim dla siebie
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: